قوانین و شرایط استفاده از خدمات کارما بیمه

لطفاً قبل از استفاده از سامانه، اپلیکیشن یا وب‌سایت، موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

کاربر گرامی، با تشکر از انتخاب «کارما بیمه» برای دریافت خدمات بیمه‌ای، لطفاً پیش از استفاده از سامانه، اپلیکیشن یا وب‌سایت کارما بیمه، موارد زیر را با دقت مطالعه فرمایید.

ورود کاربران به وب‌سایت کارما بیمه و استفاده از خدمات آن، به منزله آگاهی کامل از شرایط و قوانین و پذیرش بی‌قید و شرط آن تلقی می‌شود. کارما بیمه تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران، مقررات بیمه مرکزی، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده می‌باشد. استفاده از خدمات این سایت در حکم انعقاد قرارداد بین کارما بیمه و کاربر خواهد بود.

۱حریم خصوصی

کارما بیمه در حد توان متعهد به حفظ اطلاعات شخصی و محرمانه کاربران می‌باشد. تمامی اطلاعات کاربران طبق دستورالعمل‌های امنیتی رمزگذاری شده و صرفاً برای خدمات بیمه‌ای و پشتیبانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تمامی محتوای موجود در کارما بیمه شامل متون، طرح‌ها، لوگوها و محتوای گرافیکی متعلق به این مجموعه است و هرگونه استفاده غیرمجاز از آن پیگرد قانونی دارد.

۲شرایط و قوانین سایت
  • استفاده غیرمجاز از کد معرف، از جمله انتشار آن در سامانه‌های تخفیفی یا معرفی بدون اطلاع افراد، موجب حذف اعتبار و مسدودسازی حساب خواهد شد.
  • در صورت خرید بیمه با کد معرف و تأیید خلاف واقع بودن رضایت شخص خریدار، اعتبار معرف بدون اطلاع قبلی کسر و به فرد مربوطه منتقل می‌شود. تکرار این عمل منجر به حذف کامل اعتبار کیف پول و قطع دسترسی خواهد شد.
  • قیمت بیمه‌نامه‌ها توسط نمایندگان شرکت‌های بیمه اعلام می‌شود و در صورت اعمال تخفیف توسط کارما بیمه، این موضوع به‌طور شفاف اطلاع‌رسانی خواهد شد.
  • انصراف یا تغییر بیمه‌نامه منوط به شرایط شرکت صادرکننده بیمه می‌باشد و کارما بیمه تنها نقش واسطه را دارد.
  • در بیمه‌های خاص مانند درمان، عمر، آتش‌سوزی یا بدنه خودرو، صدور بیمه‌نامه منوط به بازدید، بررسی مدارک یا معاینه پزشکی خواهد بود. تا پیش از تکمیل مراحل مذکور، بیمه‌نامه صادر نشده تلقی می‌شود. در موارد مذکور ممکن است پس از بازدید کارشناس، تغییراتی درخواست شود که به اطلاع مشتری می‌رسد و در نهایت امکان صدور بیمه‌نامه ممکن می‌گردد.
  • هزینه‌هایی که کاربر جهت معاینات پزشکی یا بازدید کارشناس متحمّل می‌گردد، از مقدمات شرایط صدور بیمه‌نامه می‌باشد که بر عهده بیمه‌گزار است.
  • بیمه‌های مسافرتی باید پیش از ثبت مهر خروج از کشور خریداری شوند. مسئولیت هرگونه ثبت نادرست اطلاعات بر عهده بیمه‌گزار است.
  • کارما بیمه موظف است در صورت عدم امکان صدور بیمه‌نامه، موضوع را به مشتری اطلاع داده و مبلغ پرداختی را در اسرع وقت عودت دهد.
  • تغییر در اطلاعات ناصحیح وارد شده ممکن است منجر به افزایش قیمت شود که پرداخت مابه‌التفاوت بر عهده کاربر خواهد بود.
  • کارما بیمه حق تغییر قوانین و شرایط سایت را بدون اطلاع قبلی برای خود محفوظ می‌دارد. کاربران موظف‌اند پیش از هر ورود، نسخه به‌روز قوانین را بررسی نمایند.
  • ارائه اطلاعات نادرست یا فریبنده توسط کاربران موجب پیگرد قانونی و جبران خسارت خواهد شد.
  • تمامی مواردی که مشتری در هنگام خرید وارد می‌کند به عنوان درخواست قطعی مشتری تلقی شده و تمام مسئولیت ناشی از انتخاب انجام‌شده بر عهده مشتری می‌باشد.
  • طبق آیین‌نامه ۱۰۲ بیمه مرکزی، تیم صدور شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط فراغ گستر سورنا به نمایندگی از بیمه‌گزار اجازه دارد فرم پرسش‌نامه بیمه انتخابی کاربر را با شرایط انتخابی در سایت تکمیل و امضا نماید.
  • درخواست‌های ارسال‌شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی به منزله درخواست قطعی تلقی شده و به عنوان اسناد معتبر در محاکم قابل استناد برای کارگزاری می‌باشد.
۳شیوه ثبت و ارسال سفارش
  • کاربران موظف‌اند اطلاعات درخواستی را با دقت و صحت کامل وارد نمایند.
  • در صورت انتخاب ارسال فیزیکی بیمه‌نامه، تحویل تنها به شخص ثبت‌شده یا با ارائه کارت شناسایی معتبر انجام می‌شود.
  • در مواردی که پرداخت پس از بازدید بیمه‌نامه مجاز باشد، این موضوع در زمان ثبت سفارش اعلام خواهد شد.
  • تحویل بیمه‌نامه در آدرس‌های غیرمعتبر یا مبهم امکان‌پذیر نیست، مگر در موارد استثناء با هماهنگی قبلی.
  • چنانچه اطلاعات ارسالی توسط کاربر دارای هرگونه ایرادی باشد یا در هنگام تحویل بیمه‌نامه جدید، بیمه‌نامه قبلی تحویل نگردد، درخواست کاربر غیرمعتبر بوده و کارما بیمه حق پیگیری جهت جبران ضرر و زیان احتمالی را برای خود محفوظ می‌داند.
۴انصراف از خرید

کاربر می‌تواند پیش از پرداخت وجه از خرید خود انصراف دهد. پس از پرداخت، انصراف تنها در صورتی امکان‌پذیر است که بیمه‌نامه صادر نشده باشد. در صورت صدور بیمه‌نامه، انصراف تابع شرایط شرکت بیمه مربوطه خواهد بود.

۵مدت همکاری و قرارداد

شروع همکاری از لحظه ورود کاربر به حساب کاربری در سامانه کارما بیمه آغاز می‌شود و تا زمان درخواست رسمی برای پایان همکاری ادامه دارد. حذف اپلیکیشن یا خروج از حساب کاربری به‌تنهایی به منزله پایان قرارداد نمی‌باشد.

۶راه‌های ارتباطی

برای تماس با کارما بیمه می‌توانید از طریق بخش «تماس با ما» در سایت اقدام کنید یا از راه‌های رسمی نظیر شماره تلفن، آدرس ایمیل یا پیام‌رسان‌های معرفی‌شده استفاده نمایید. تمامی اطلاع‌رسانی‌ها صرفاً از طریق همین کانال‌ها انجام می‌شود.

بازاریاب می‌بایست در صورت نیاز هرگونه مشکلات با شماره تلفن 021-91312173 واحد پشتیبانی تماس حاصل نماید.